Naturalne kosmetyki z firmy Sylveco

Mam bardzo delikatną i skłonną do podrażnień cerę. Ostatnio postanowiłam trochę powybrzydzać przy wyborze kremu dla siebie 🙂 Uznałam,że tym razem kupię jakiś naturalny kosmetyk.
Od dawna słyszałam o produktach firmy Sylveco, ale dopiero 3 tygodnie temu kupiłam zestaw kosmetyków tej firmy.
Po tych kilku tygodniach, postanowiłam podzielić się z Wami moimi odczuciami po ich stosowaniu.

Zestaw, który kupiłam był zapakowany w pudełku a w środku wygląda tak:

W skład zestawu wchodzi:

  • łagodzący olejek do demakijażu o pojemności 150 ml
  • łagodzący krem do twarzy na noc, pojemność 50 ml
  • łagodząca maseczka do twarzy, pojemność 10 g
  • próbka kremu pod oczy

Za ten zestaw zapłaciłam 39 zł i muszę przyznać,że to były dobrze wydane pieniądze. Kosmetyki w moim przypadku się sprawdziły i jak dla mnie są rewelacyjne.
Mam suchą skórę a krem na noc z serii Vianek świetnie nawilża.
Poza tym, przy mojej cerze naczynkowej skóra nie jest zaczerwieniona.

Krem, który kupiłam jest przeznaczony do pielęgnacji cery podrażnionej i wrażliwej, skłonnej do alergii i zaczerwienienia. Jest bogaty w oleje nawilżające i odbudowujące barierę wodno-lipidową (olej słonecznikowy, kokosowy, z pestek winogron).
Zawiera też ekstrakt z ostrożenia, który przywraca skórze właściwy koloryt i regeneruje.
Oprócz tego jest jeszcze dodatek panthenolu oraz alantoiny, który redukuje uczucie napięcia i dyskomfortu.

Vianek to polska marka kosmetyków naturalnych, których producentem jest wspomniana w tytule firma Sylveco. Produkują swoje kosmetyki z nieprzetworzonych chemicznie surowców roślinnych oraz ekstraktów z ziół z ekologicznych upraw.

Termin ważności kosmetyków to 18 miesięcy od wyprodukowania i 3 miesiące po pierwszym otwarciu.

Jeżeli chcecie zajrzeć na ich stronę to kliknijcie Tutaj

Marki pod, którymi firma sprzedaje kosmetyki to:

  • Sylveco
  • Sylveco dla dzieci
  • Biolaven
  • Vianek

Czytamy na ich stronie, że:

VIANEK to sześć serii produktów, przeznaczonych do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów, które wyróżniają się kolorem:

  • seria niebieska – nawilżająca
  • seria zielona – orzeźwiająca i oczyszczająca
  • seria pomarańczowa – odżywcza
  • seria czerwona – ujędrniająca i przeciwzmarszczkowa
  • seria różowa – relaksująca i łagodząca
  • seria fioletowa – kojąca i wzmacniająca

Zainteresowała mnie też seria Sylveco dla dzieci.
Mam w planach przetestowanie na dzieciach.
O wynikach Was poinformuje 🙂

 

 

 

Skomentuj

