Urządzenie odstraszające komary

Dzisiaj wpis na czasie. Wredne owady dają o sobie znać 😦
Osobiście czuję szczerą nienawiść do much i komarów.
Jeżeli nie pałacie miłością do pewnych latających stworzeń, to mam dla Was coś fajnego.
Niedawno byliśmy w Wiedniu z wizytą u Beaty i Marka, o czym będzie osobny wpis.
Beata prowadzi bloga, w którym pisze o Wiedniu i Austrii Viennese breakfast
Chcieli żebyśmy kupili dla nich odstraszacz do komarów, do kontaktu.
Byłam pewna, że chodzi o urządzenie, do którego trzeba wkładać śmierdzące i niezdrowe wkłady.
Oświecili mnie, że w Rossmannie kupię urządzenie odstraszające komary tylko za pomocą ultradźwięków.

Dzisiaj byłam w Rossmannie i akurat trafiłam na promocję tego maleństwa 🙂
Zamiast 39,99 zł zapłaciłam 25,99 zł 🙂
Urządzenie jest naprawdę małe, co widać na poniższym zdjęciu:

To które kupiłam jest przenośne i nie potrzebuje kontaktu.
Działa na baterię alkaliczną 1,5V.

Z drugiej strony wygląda tak:

Można je zaczepić do wózka dziecięcego albo ubrania, ponieważ z tyłu znajduje się klips.
Moje aktualnie leży obok mnie na biurku i póki co nic mnie nie atakuje 😉

Jest też wspomniana wcześniej wersja do gniazdka, która w regularnej cenie kosztuje 36,99 zł, ale teraz jest również po 25,99 zł.
Na stronie Rossmanna wyczytałam, że promocja trwa od 20 do 29 czerwca.

Beata z Markiem wypróbowali to cudeńko w czasie zeszłorocznych wakacji we Włoszech. Twierdzą, że działało świetnie. Mieli strasznie dużo komarów, ale jak kładli ten odstraszacz na stole to komary dawały im spokój.

Przenośne urządzeni, które kupiłam ma już dołączoną baterię i jest gotowe od razu do użycia.
W opisie czytamy, że działa poprzez ultradźwięki, które odstraszają komary nie wpływając negatywnie na ludzi.
Osobiście nie słyszę absolutnie nic, nawet jak przystawię urządzenie do ucha 😉

Średnia długość działania to około 100 godzin.

Według mnie to genialna alternatywa dla toksycznych, gniazdkowych wkładów, zwłaszcza gdy jest się mamą dzieci z alergiami na wszystko 😉

Skomentuj

